Koivun ura päättyy Saku Koivu päättää uransa jääkiekkoilijana. – Tämä on oikea päätös itseni ja perheeni kannalta, Koivu sanoo. Hän…
Kuukauden mukaan: syyskuu 2014
sivu 1 / 4 (33 uutista)
Muumit ovat valtavan suosittuja ()
Sophia Jansson on taiteilija Tove Janssonin veljentytär. Hän on myös Moomin Characters -yrityksen taiteellinen johtaja
Miljoonat lapset eivät pääse kouluun ()
Monien kriisien takia miljoonat lapset eivät pääse aloittamaan koulua.
Vihreät lähti hallituksesta ()
Vihreä liitto erosi hallituksesta.
Piispat eivät halua muuttaa vihkikaavaa ()
Evankelisluterilaisen kirkon vihkikaavaan on ehdotettu lisäystä, joka ottaisi uusperheiden lapset huomioon vihkimisessä.
Pian on korvapuustien päivä! ()
Suomessa vietetään 4. päivä lokakuuta kansallista korvapuustipäivää.
Taistelu Isistä vastaan kiihtyy ()
Yhdysvallat kouluttaa ja aseistaa Syyrian maltillisia kapinallisia, jotta ne voivat taistella Isis-järjestöä vastaan.
Skotlanti pysyy osana Britanniaa ()
Skotlantilaisten enemmistö ei halua omaa itsenäistä valtiota.
Valta vaihtuu Ruotsissa ()
Ruotsissa punavihreä oppositio voitti niukasti eduskuntavaalit.
Iloinen vauvauutinen Britanniasta ()
Britanniassa herttuatar Catherine ja hänen puolisonsa prinssi William odottavat toista lastaan.