Vanhempi konstaapeli Pia Katajala on mukana Poliisit -sarjassa. Katajalan mukaan kuvausryhmän mukanaoloon tottui nopeasti.
Kuukauden mukaan: tammikuu 2013
sivu 1 / 3 (24 uutista)
Britannia saattaa erota Euroopan unionista ()
Britannia haluaa neuvotella EU:n kanssa uudet jäsenehdot. Britannian vaatimus on herättänyt arvostelua muissa EU:n jäsenmaissa.
Susia metsästetään salaa ()
Susi luokitellaan erittäin uhanalaiseksi lajiksi. Susi on rauhoitettu eläin Suomessa.
Jo yli puoli miljoonaa taulutietokonetta ()
Tabletiksi kutsutaan kosketusnäytöllistä kannettavaa tietokonetta.
Kone menestyy Aasiassa ()
Koneen valmistamat tuotteet ovat vallanneet erityisesti Kiinan ja Intian valtavat markkinat.
Skotlannista itsenäinen valtio? ()
Skotlantilaiset haluavat itsenäisyyttä.
Brasiliassa paha tulipalo yökerhossa ()
Santa Marian kaupungissa sattuneen tulipalon kuolunuhreista suurin osa oli paikallisen yliopiston opiskelijoita.
Pekingin ilma on erittäin saastunut ()
Kiinalaiset käyttävät usein hengityssuojaimia saastuneen ilman takia.
Ahonen palaa taas mäkeen ()
Janne Ahonen palaa jo toisen kerran lopettamisensa jälkeen.
Pertti Kurikan Nimipäivät Yhdysvaltoihin ()
Pertti Kurikan Nimipäivät lähtee esiintymään Yhdysvaltoihin.