– Kuilu kaikkein köyhimpien ja rikkaimpien välillä kasvaa. Köyhimmät jäävät vaille peruspalveluita, kertoo Laosissa työskentelevä Hanna Saarinen.
Kuukauden mukaan: toukokuu 2012
sivu 1 / 3 (27 uutista)
Rovion uudesta pelistä odotetaan menestystä ()
Rovio on muutakin kuin pelkkä Angry Birds.
Kulttuurien kohtauspaikka ()
Maailma tulee taas kylään Helsinkiin.
Susia metsästetään salaa ()
Suomessa on 150 sutta.
Kreikka ajautuu kohti umpikujaa ()
Kreikalle povataan taas eroa eurosta.
Presidentti piti lupauksensa ()
Hollande on nyt Ranskan presidentti.
Obama puolustaa homoja ()
Obama kannattaa homoliittoja, Romney ei.
Putin ja Medvedev vaihtoivat paikkoja ()
Putin palasi Venäjän presidentiksi.
Kiekkokausi päättyi pettymykseen ()
Suomi lähti kesälomalle ilman mitalia.
Tommi Evilä hyvässä kunnossa kohti kesää ()
Tommi Evilä haluaa vielä mitalin.