Muraali on Helsingin Hämeentiellä sijaitsevan ravintola Siltasen terassilla. Muraalin teki taiteilija Jani Tolin.
Taiteilija Vesa-Matti Loiri kuoli 10. elokuuta. Hän oli 77-vuotias.
Vesa-Matti Loirin kunniaksi valmistui muraali eli iso seinämaalaus.

Vesa-Matti Loirin 4+20-levyn kansi maalattiin talon seinään Helsingin Kalliossa. Levy oli Loirin ensimmäinen ja se julkaistiin vuonna 1971.
Muraali on Helsingin Hämeentiellä sijaitsevan ravintola Siltasen terassilla. Muraalin teki taiteilija Jani Tolin.
Taiteilija Vesa-Matti Loiri kuoli 10. elokuuta. Hän oli 77-vuotias.