Teemu Pukin ura päättyi

Teksti: Petri Kiuttu, lähteet, STT Yle
Kuva: Lehtikuva / Heikki Saukkomaa
Uutinen julkaistu: 21.11.2025

Jalkapalloilija Teemu Pukki pelasi viimeisen ottelunsa maajoukkueessa maanantaina. Pukki on miesten jalkapallomaajoukkueen eli Huuhkajien kaikkien aikojen pelaajia.

Teemu Pukin ura Suomen miesten jalkapallomaajoukkueessa eli Huuhkajissa päättyi hienosti. Pukki teki viimeisessä ottelussa myös maalin. Huuhkajat voitti Andorran 4–0. Ottelu pelattiin Tampereella Tammelan stadionilla.

Teemu Pukki pelasi maajoukkueessa 17 vuotta ja yhteensä 133 maajoukkuepeliä. Hän teki otteluissa 43 maalia.

Teemu Pukki ura jatkuu vielä seurajoukkueessa. Pukki pelaa HJK:ssa. Teemu Pukki on 35-vuotias.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)