Talvilomien aika

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 21.02.2022

Suomessa on nyt talvilomien aika. Talvilomaa vietetään Suomessa helmi-maaliskuussa.

Koulujen talviloma on Suomessa kolmessa erässä. Talvilomakausi jatkuu maaliskuun puoliväliin.

Etelä-Suomessa, Satakunnassa ja Varsinais-Suomessa talviloma on helmikuun viimeisellä viikolla.

Hämeessä, Kaakkois-Suomessa ja Länsi-Suomessa talviloma on maaliskuun ensimmäisellä viikolla.

Pohjois-Suomessa ja Itä-Suomessa talviloma on maaliskuun toisella viikolla.

Talvilomaa kutsutaan myös hiihtolomaksi.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)