Helsingin areena eli entinen Hartwall-areena ei ole enää venäläisessä omistuksessa. Suomalaiset sijoittajat omistavat nyt areenan. Areenan pääomistaja on Heikki Viitikko.
Areenan kauppahinta ei ole julkinen. Iltalehden mukaan Viitikon sijoittajaryhmä osti areenan 60 miljoonalla eurolla.
Helsingin areena on ollut tyhjänä kolme vuotta. Areenan toiminta loppui sen jälkeen, kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 24.2.2022.
Viitikko sanoo, että areena on hyvässä kunnossa. Ensimmäiset tapahtumat järjestetään areenalla ehkä jo huhtikuussa. Areenalla on tarkoitus järjestää suuria konsertteja ja muita tapahtumia. Myös jääkiekkojoukkue Jokerit alkaa ehkä pelata areenassa. Areenan uusi nimi julkistetaan tänä keväänä.
Areena sijaitsee Helsingin Pasilassa. Areena valmistui vuonna 1997.
ON HYVÄ, KOSKA SE ON AREENALLA ON TARKOITUS JÄRJESTÄÄ SUURI KONSERTTEJA JA MUITA TAPAHTUMIA.