Presidenttipari viettää kesän presidentin virka-asunnolla Naantalin Kultarannassa. Presidentin kanslian mukaan presidentti Stubb työskentelee pääasiassa Kultarannassa kesällä.
Kultarannassa järjestetään tänä kesänä kahden vuoden tauon jälkeen puistokonsertti. Naantalin musiikkijuhlien puistokonsertti on perjantaina 6. kesäkuuta.
Kultaranta-keskustelut järjestetään 16.-17. kesäkuuta. Presidentti Stubb isännöi keskusteluja.
Kultarannan puistossa on veistosnäyttely Kerrostumia. Näyttely on kaikille ja avoin ja sinne on vapaa pääsy.
– Saimme Kultarannan puutarhan täyteen veistoksia. Toivomme, että mahdollisimman moni suomalainen tulee katsomaan veistoksia. Tällaisia veistoksia on nähtävillä harvoin, presidentti Stubb sanoo.
Presidentti Stubb matkustaa kesäkuussa vierailulle Japaniin. Presidentti vierailee puolisonsa Suzanne Innes-Stubbin kanssa Japanissa 8.–12. kesäkuuta. Vierailun tarkoitus on lähentää Suomen ja Japanin suhteita.
Kultaranta sijaitsee Naantalin Luonnonmaan saaressa. Kultaranta on ollut Suomen tasavallan presidentin kesävirka-asuntona vuodesta 1920.
Presidentti viettää kesän presidentin virta asunnolla Naantalin Kultarannassa