Mielenilmaus Ukrainan puolesta

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 19.04.2022

Helsingin Senaatintorilla oli toisena pääsiäispäivänä suuri mielenilmaus. Tuhannet ihmiset kokoontuivat ilmaisemaan tukensa Ukrainalle.

Tilaisuus alkoi kellojen soitolla. Kellot soivat Ukrainan ja rauhan puolesta. Tilaisuudessa oli ekumeeninen rukoushetki Ukrainan tueksi. Maija Vilkkumaa esiintyi tilaisuudessa. Mukana olivat myös ulkoministeri Pekka Haavisto ja Ukrainan suurlähettiläs Olga Dibrova.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)