Via Crucis -pääsiäisvaelluksen Jeesuksen roolissa nähdään tänä vuonna näyttelijä Eric Barco.

Via Crucis kertoo pääsiäisen tarinan

Via Crucis -pääsiäisvaellus kulkee Helsingissä jälleen pääsiäislauantaina.

Via Crucis eli Ristin tie perustuu kirkon vanhaan keskiaikaiseen perinteeseen. Via Crucis kertoo siitä, mitä pääsiäisenä raamatun mukaan tapahtui.
Tänä vuonna vaelluksen rooleissa on monia nuoria näyttelijöitä. Jeesuksen roolissa on Eric Barco.

Via Crucis alkaa lauantaina 20. huhtikuuta kello 21 Kaisaniemen puistosta. Vaellus päättyy Tuomiokirkon eteen.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste