Saara Aalto menestyy Britanniassa.

Saara Aalto menestyy hienosti Britanniassa

Suomalainen laulaja Saara Aalto on selvinnyt kahdeksan parhaan joukkoon englantilaisessa laulukilpailussa X Factorissa. Aalto on ensimmäinen suomalainen, joka menestyy näin hyvin Englannissa.

Saara Aallon menestys jatkuu. Laulajatar selviytyi sunnuntai-iltana jälleen jatkoon Britannian X Factor -laulukilpailussa. Aalto selvisi kahdeksan parhaan joukkoon yleisöäänillä. Kolme parasta esiintyjää pääsee laulukilpailun finaaliin.

Saara Aalto esitti viime viikonloppuna Lady Gagan Bad Romance -kappaleen. Ensi viikonloppuna kilpailun teemana ovat tyttöbändit ja poikabändit.

Saara Aalto on noussut suosikiksi myös sosiaalisessa mediassa. Aallon video It’s Oh So Quiet on katsottu yli 1,6 miljoonaa kertaa Youtubessa. X Factorin muiden kilpailijoiden videot eivät ole saaneet yhtä korkeita katsojalukuja.

X Factorin seuraavat lähetykset nähdään Subilla torstaina 3.11. ja sunnuntaina 6.11. kello 19.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste