Tika on yksi UMK-kilpailun kuudesta finalistista.

Kuusi esiintyjää kilpailee euroviisupaikasta

Suomen euroviisu- ehdokkaat julkistettiin viime viikolla.

Uuden musiikin kilpailun eli UMK:n artistit esiteltiin viime viikolla. Euroviisuihin pyrkii viisi eri artistia ja yksi yhtye. Kilpailijat ovat Tika, Erika Vikman, Aksel Kankaanranta, F3M-yhtye, Sansa ja Catharina Zühlke.

Suomen euroviisuedustaja valitaan 7. maaliskuuta.

Euroviisut järjestetään Hollannin Rotterdamissa 16. toukokuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste