Tika on yksi UMK-kilpailun kuudesta finalistista.

Kuusi esiintyjää kilpailee euroviisupaikasta

Suomen euroviisu- ehdokkaat julkistettiin viime viikolla.

Uuden musiikin kilpailun eli UMK:n artistit esiteltiin viime viikolla. Euroviisuihin pyrkii viisi eri artistia ja yksi yhtye. Kilpailijat ovat Tika, Erika Vikman, Aksel Kankaanranta, F3M-yhtye, Sansa ja Catharina Zühlke.

Suomen euroviisuedustaja valitaan 7. maaliskuuta.

Euroviisut järjestetään Hollannin Rotterdamissa 16. toukokuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.