Zlatan Ibrahimović on ehtinyt jo maalintekoon uudessa seurassaan.

Zlatan Ibrahimović on ehtinyt jo maalintekoon uudessa seurassaan.

Zlatan siirtyi Englantiin

Ruotsalainen jalkapallotähti Zlatan Ibrahimović pelaa nyt Englannin Valioliigassa.

Zlatan edustaa ainakin seuraavien kahden vuoden ajan Manchester Unitedia.

Zlatan täyttää lokakuun alussa 35 vuotta. Hän haluaa voittaa urallaan vielä Valioliigan mestaruuden. Zlatanila on jo mestaruudet neljässä eri maassa: Hollannissa, Italiassa, Espanjassa ja Ranskassa.

Zlatan Ibrahimović on ehtinyt jo maalintekoon uudessa seurassaan.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.