Zlatan palaa maajoukkueeseen?

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 01.12.2020

Ruotsalainen jalkapalloilija Zlatan Ibrahimovic vihjailee, että hän palaa Ruotsin maajoukkueeseen.

Zlatan Ibrahimovićin maajoukkueura päättyi vuoden 2016 EM- kisoissa. Jalkapallon EM-kisat on tarkoitus järjestää ensi kesänä, jos koronatilanne sallii kisojen järjestämisen.

Zlatan on ollut tänä syksynä huippukunnossa. Hän on tehnyt jo 10 maalia kuudessa ottelussa. Zlatan pelaa Italiassa AC Milanissa. AC Milan johtaa Italian jalkapallosarjaa Serie A:ta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste