Zlatan Ibrahimović on 39-vuotias jalkapalloilija.

Zlatan palaa maajoukkueeseen?

Ruotsalainen jalkapalloilija Zlatan Ibrahimovic vihjailee, että hän palaa Ruotsin maajoukkueeseen.

Zlatan Ibrahimovićin maajoukkueura päättyi vuoden 2016 EM- kisoissa. Jalkapallon EM-kisat on tarkoitus järjestää ensi kesänä, jos koronatilanne sallii kisojen järjestämisen.

Zlatan on ollut tänä syksynä huippukunnossa. Hän on tehnyt jo 10 maalia kuudessa ottelussa. Zlatan pelaa Italiassa AC Milanissa. AC Milan johtaa Italian jalkapallosarjaa Serie A:ta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.