Zlatan Ibrahimović on 39-vuotias ruotsalainen jalkapalloilija.

Zlatan on mukana karsinnoissa

Ruotsin tunnetuin jalkapalloilija Zlatan Ibrahimović palasi Ruotsin maajoukkueeseen.

Zlatan Ibrahimović palasi Ruotsin maajoukkueeseen maaliskuun lopussa. Hän pelasi Ruotsin paidassa viimeksi vuoden 2016 EM-kisoissa.

Zlatan on vanhin pelaaja, joka on edustanut Ruotsia. Hän täyttää ensi syksynä 40 vuotta.

Zlatan pelaa ammattilaisena Italian Serie A -sarjassa. Hän edustaa AC Milania. Zlatanin kausi on sujunut erittäin hyvin. Hän on tehnyt 17 maalia. Zlatan on pelannut Ruotsin maajoukkueessa 116 ottelua. Hän on tehnyt otteluissa 62 maalia.

Lähteet Yle, HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste