HUOM! Päivitämme palvelimiamme torstaina 29.01.2026. Päivitys saattaa aiheuttaa lyhyitä käyttökatkoksia verkkopalveluissamme. Pahoittelemme mahdollisia häiriötä.
Zlatan on mukana karsinnoissa – Selkosanomat

Zlatan on mukana karsinnoissa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.04.2021

Ruotsin tunnetuin jalkapalloilija Zlatan Ibrahimović palasi Ruotsin maajoukkueeseen.

Zlatan Ibrahimović palasi Ruotsin maajoukkueeseen maaliskuun lopussa. Hän pelasi Ruotsin paidassa viimeksi vuoden 2016 EM-kisoissa.

Zlatan on vanhin pelaaja, joka on edustanut Ruotsia. Hän täyttää ensi syksynä 40 vuotta.

Zlatan pelaa ammattilaisena Italian Serie A -sarjassa. Hän edustaa AC Milania. Zlatanin kausi on sujunut erittäin hyvin. Hän on tehnyt 17 maalia. Zlatan on pelannut Ruotsin maajoukkueessa 116 ottelua. Hän on tehnyt otteluissa 62 maalia.

Lähteet Yle, HS

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)