Zlatan Ibrahimović on kuuluisa ruotsalainen jalkapalloilija.

Zlatan jatkaa Italiassa

Ruotsalainen jalkapalloilija Zlatan Ibrahimović jatkaa uraansa vielä ainakin vuoden.

Zlatan Ibrahimović on tehnyt yhden vuoden mittaisen jatkosopimuksen italialaisen AC Milan -seuran kanssa.

AC Milan juhli Zlatania myös Facebookissa. Seuran Fb-päivitys kuuluu: Zlatan on palannut Milanoon.

Zlatan täyttää lokakuussa 39 vuotta.

Italian jalkapallosarja Serie A alkaa 19. syyskuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.