Zlatan jatkaa Italiassa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 09.09.2020

Ruotsalainen jalkapalloilija Zlatan Ibrahimović jatkaa uraansa vielä ainakin vuoden.

Zlatan Ibrahimović on tehnyt yhden vuoden mittaisen jatkosopimuksen italialaisen AC Milan -seuran kanssa.

AC Milan juhli Zlatania myös Facebookissa. Seuran Fb-päivitys kuuluu: Zlatan on palannut Milanoon.

Zlatan täyttää lokakuussa 39 vuotta.

Italian jalkapallosarja Serie A alkaa 19. syyskuuta.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste