Yleisurheilun MM-kisat päättyivät

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 08.10.2019

Yleisurheilun MM-kisat päättyivät sunnuntaina. Suomi jäi ilman mitalia.

Yleisurheilun MM-kisat järjestettiin Qatarin Dohassa. Kisoissa tehtiin kovia tuloksia.

Dohan kisoja myös arvosteltiin paljon. Kisojen isäntämaa ei noudata ihmisoikeuksia. Monet kisapaikat on rakennettu melkein orjatyönä.

Kisojen paras suomalainen oli keihäänheittäjä Lassi Etelätalo. Etelätalo sijoittui keihäänheiton finaalissa neljänneksi.

Kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä oli Suomen paras naisurheilija. Hän sijoittui loppukilpailussa sijalle 12. Suomen joukkueessa oli 22 urheilijaa.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Yleisurheilun MM-kisat päättyivät”

  1. Miksi lukija lukee myös tekstin typografian koodausmerkinnät? Siksi kuvateksti ja jutun alku todella sekavaa.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste