Yleisurheilun MM-kisat järjestettiin Qatarin Dohassa. Kisoissa tehtiin kovia tuloksia.
Dohan kisoja myös arvosteltiin paljon. Kisojen isäntämaa ei noudata ihmisoikeuksia. Monet kisapaikat on rakennettu melkein orjatyönä.
Kisojen paras suomalainen oli keihäänheittäjä Lassi Etelätalo. Etelätalo sijoittui keihäänheiton finaalissa neljänneksi.
Kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä oli Suomen paras naisurheilija. Hän sijoittui loppukilpailussa sijalle 12. Suomen joukkueessa oli 22 urheilijaa.

Miksi lukija lukee myös tekstin typografian koodausmerkinnät? Siksi kuvateksti ja jutun alku todella sekavaa.