Jamaikan Shelly-Ann Fraser-Pryce on maailman nopein nainen. Fraser-Pryce voitti naisten 100 metrin pikajuoksun MM-kultaa jo neljännen kerran.

Yleisurheilun MM-kisat päättyivät

Yleisurheilun MM-kisat päättyivät sunnuntaina. Suomi jäi ilman mitalia.

Yleisurheilun MM-kisat järjestettiin Qatarin Dohassa. Kisoissa tehtiin kovia tuloksia.

Dohan kisoja myös arvosteltiin paljon. Kisojen isäntämaa ei noudata ihmisoikeuksia. Monet kisapaikat on rakennettu melkein orjatyönä.

Kisojen paras suomalainen oli keihäänheittäjä Lassi Etelätalo. Etelätalo sijoittui keihäänheiton finaalissa neljänneksi.

Kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä oli Suomen paras naisurheilija. Hän sijoittui loppukilpailussa sijalle 12. Suomen joukkueessa oli 22 urheilijaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste