Yleisurheilun EM-kisat peruttiin

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 06.05.2020

Yleisurheilun EM-kisat on peruttu. Kisat piti järjestää Pariisissa. Ranskan yleisurheiluliitto ilmoitti, että yleisurheilun EM-kisat on peruttu. Päätös oli odotettu.

Kisoja ei siirretä ensi vuodelle, vaan ne perutaan kokonaan. EM-kisat piti järjestää Ranskan pääkaupungissa Pariisissa elokuun lopulla.

Aitajuoksija Annimari Korte oli pettynyt, kun hän kuuli päätöksestä.

– Uskoin, että menestyn näissä kisoissa. Nyt ne on peruttu.

Myös 100 metrin aitajuoksija Nooralotta Neziri oli pettynyt.

– Tavoitteeni oli mitali.

Seuraavat EM-kisat järjestetään Saksan Münchenissä vuonna 2022.

Lähde STT

Yksi kommentti artikkeliin ”Yleisurheilun EM-kisat peruttiin”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)