Yle näyttää NHL-otteluita

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 18.02.2022

Yle näyttää NHL-liigan otteluita tämän kevään aikana suorina lähetyksinä. Yle esittää myös Stanley Cupin finaalit eli liigan ratkaisevat ottelut.

Seuraava ottelu nähdään 27. helmikuuta. Siinä kohtaavat Carolina Hurricanesin ja Edmonton Oilers. Carolinassa pelaa Sebastian Aho. Edmontonissa on Jesse Puljujärvi.

Maaliskuussa Yle esittää kaksi ottelua peräkkäin. 12.3. kohtaavat Nashville Predators ja St. Louis Blues sekä Carolina ja Philadelphia Flyers.

Ylen NHL-ottelut voi katsoa Yle TV2:ssa ja Yle Areenassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)