Wahlströmin tavoitteena EM

Teksti: MV
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 13.03.2012

Nyrkkeilijä Eva Wahlströmillä on edessään tärkeä ottelu.

Nyrkkeilijä kohtaa 31.maaliskuuta unkarilaisen Agota Ilkon. Jos Wahlström voittaa, hänestä tulee naisten nyrkkeilyn Euroopan mestari.

Eva Wahlström ei tunne vastustajaansa.

– Keskityn vain omaan nyrkkeilyyn, eikä ole mitään erityistä taktiikkaa, hän kertoo.

Eva Wahlström on paitsi nyrkkeilijä myös äiti. Hänellä on pieni poika. Poika on usein äitinsä kanssa nyrkkeilysalilla.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)