IFK Mariehamnin Rick Ketting puski palloa Veikkausliigan ottelussa FC Honkaa vastaan. Ottelu pelattiin 15. huhtikuuta Espoossa.

Veikkausliigassa tutut suosikit

Jalkapallon Veikkausliiga alkoi huhtikuun alussa. Liigan suosikkeja ovat HJK, FC Honka ja FC Inter.

Veikkausliigassa pelataan tänä vuonna kaksinkertainen runkosarja. Kaikki joukkueet pelaavat alkukauden aikana toisiaan vastaan kaksi kertaa. Sen jälkeen kuusi parasta joukkuetta jatkaa mestaruussarjassa ja kuusi huonointa haastajasarjassa.

– Pelejä on tällä kaudella vähemmän. Olemme tyytyväisiä siihen, koska sitä toivoimme, Rovaniemen RoPSin päävalmentaja Toni Koskela sanoo.

Helsinkiläinen HJK voitti mestaruuden jälleen viime kaudella. HJK:n päävalmentaja Mika Lehkosuo arvostelee uutta järjestelmää.

– Otteluita oli aiemmin liikaa. Paras järjestelmä olisi kuitenkin ollut sellainen, missä joukkueet kohtaavat toisensa kolme kertaa. Liigassa on mielestäni kolme joukkuetta liikaa.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste