Valtteri Bottas siirtyy Alfa Romeolle

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 20.10.2021

Suomalainen formulakuski Valtteri Bottas ajaa ensi kaudella Alfa Romeon tallissa.

Valtteri Bottas korvaa Alfa Romeolla Kimi Räikkösen. Räikkönen lopettaa uransa tämän vuoden jälkeen.

Valtteri Bottas on ajanut viimeiset viisi vuotta Mercedes‑Benzin tallissa.

Valtteri Bottas on 32‑vuotias. Hän on F1-sarjassa kolmantena.

Valtteri Bottas voitti pari viikkoa sitten Turkin osakilpailun eli gp:n.

F1‑sarjassa on jäljellä tänä vuonna vielä kuusi osakilpailua. Kauden viimeinen kilpailu ajetaan Abu Dhabissa 12. joulukuuta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)