Valtteri Bottas on nyt ykköskuski

Teksti: Selkosanomat, lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 13.04.2022

Formula 1 -kuljettaja Valtteri Bottas on tyytyväinen. Bottas on nykyisin Alfa Romeo -tallin kuljettaja. Hän on tallinsa ykköskuski.

Valtteri Bottas ajoi aiemmin Mercedes Benz -tallissa. Silloin hän oli aina kakkoskuski, koska Mercedeksen ykköskuski on Lewis Hamilton.

Valtteri Bottas on 32-vuotias. Suomalainen on jo kokenut kuljettaja F1-sarjassa. Bottas on ajanut yli 180 kilpailua ja hänen viimeisin voittonsa tuli Turkin osakilpailusta vuonna 2021.

F1-sarjan seuraava osakilpailu on Italiassa 24. huhtikuuta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste