Valmentajan käytös puhuttaa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.01.2020

Luisteluvalmentajan käytös on herättänyt runsaasti huomiota. Hän huusi, haukkui ja nöyryytti nuoria.

Taitoluisteluliiton mukaan Team Unique -seuran valmentaja Mirjami Penttinen on syyllistynyt epäasialliseen käytökseen. Liitto antoi aluksi valmentajalle vuoden kilpailukiellon. Myöhemmin seuran hallitus ilmoitti, että valmentaja on vapautettu tehtävästään.

Valmennettavat ovat kertoneet, että henkinen väkivalta ja kiusaaminen jatkuivat vuosia.

Valmentaja kiistää tapahtumat. Hän kuitenkin pyysi anteeksi, jos on loukannut jotakin.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste