Valioliiga jatkuu ehkä kesäkuussa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 06.05.2020

Englannin jalkapallon pääsarja Valioliiga jatkuu ehkä kesäkuussa.

Valioliiga alkaa uudelleen 8. kesäkuuta. Näin kertoo arvostettu englantilainen sanomalehti The Times. The Timesin mukaan valioliigakausi kestää 27. heinäkuuta saakka.

Valioliiga keskeytettiin maaliskuussa, jotta koronavirus ei leviä.

Valioliigasta on pelaamatta kaikkiaan 92 ottelua. Loput ottelut pelataan tyhjille katsomoille.

Liverpool johtaa sarjaa. Liverpoolilla on jäljellä yhdeksän ottelua. Kaksi voittoa riittää mestaruuteen.Liverpool voitti mestaruuden viimeksi 30 vuotta sitten.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)