Turkkila ja Versluis jäivät ilman mitalia EM-kisoissa

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva / AFP /Daniel Mihailescu
Uutinen julkaistu: 19.02.2024

Suomalaiset jäätanssijat Juulia Turkkila ja Matthias Versluis sijoittuivat kuudenneksi taitoluistelun EM-kilpailuissa.

Taitoluistelun EM-kilpailut järjestettiin Liettuassa tammikuussa. Sijoitus oli suomalaisille pettymys. Viime vuoden EM-kilpailuissa pari voitti pronssia.

Suomella oli kilpailijoita kisoissa kaikissa lajeissa. Jäätanssijat Yuka Orihara ja Juho Pirinen sijoittuivat sijalle 10. Emmi Peltonen oli 12:s. Taitoluistelun MM-kilpailut järjestetään Kanadan Montrealissa 18.–24.3.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)