Kuvassa on Roope Tonteri slopestylen finaalilaskussaan.

Roope Tonterin (kuvassa) hypyt onnistuivat hyvin slopestylen finaalissa.

Tonterille kaksi MM-mitalia lumilautailussa

Suomen Roope Tonteri nappasi kultaa ja hopeaa lumilautailun MM-kisoissa Itävallassa.

Roope Tonteri on big airin maailmanmestari. Slopestylessä hän sai hopeaa.

Naisten big air -kisassa Suomen Merika Enne otti hopeaa.

Big airissa tehdään ilmalennon aikana vaikeita temppuja. Slopestylessä tehdään hyppyjä ja temppuja esteissä ja hyppyreissä.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste