Toni Piispanen voitti kultaa 200 metrin ratakelauksessa. Piispanen sai hopeamitalin 100 metrin kelauksessa.
Paralympialaiset sujuivat Suomen joukkueelta hienosti. Suomi sai kaikkiaan viisi mitalia.
Leo-Pekka Tähti ja Amanda Kotaja saivat hopeaa 100 metrin ratakelauksessa. Keihäänheittäjä Marjaana Heikkinen sai pronssia.
Paralympialaiset päättyivät sunnuntaina 5. syyskuuta. Kisat järjestettiin Japanin pääkaupungissa Tokiossa.
