Olympiarenkaat kuvattiin Tokion edustalla viime joulukuussa.

Tokion olympialaiset vaarassa

Tokion kesäolympialaisten järjestäminen herättää keskustelua.

Tokion olympialaisten tilanne on epäselvä. Japanin hallitus on pohtinut kisojen järjestämistä. The Times -lehden mukaan Japanin hallitus aikoo perua olympialaiset. Syynä on vaikea koronatilanne. Japanin hallitus kiistää lehden tiedot. Myös kisojen järjestelykomitea kiistää tiedon, että kisat perutaan.

Tokion olympialaiset oli tarkoitus järjestää jo viime vuonna. Kisat peruttiin koronapandemian takia.

Tokion kesäolympialaiset järjestetään 23.7–8.8.

Lähteet IL, HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste