Tiger Woods on ehkä maailman tunnetuin golfin pelaaja.

Tiger Woods vakavassa kolarissa

Golfin pelaaja Tiger Woods ajoi kolarin helmikuun lopulla. Onnettomuus tapahtui Los Angelesissa Yhdysvalloissa.

Tiger Woods sai vakavia vammoja oikeaan jalkaansa. Toipuminen voi kestää jopa vuoden.

Golfin ystävät jännittävät nyt, palaako Woods enää golfkentille. Woods on ehkä maailman tunnetuin golfin pelaaja. Hän on voittanut monia golf-turnauksia. Viime vuosina hän kärsinyt selkä- ja polvivaivoista.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.