Tiger Woods vakavassa kolarissa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 09.03.2021

Golfin pelaaja Tiger Woods ajoi kolarin helmikuun lopulla. Onnettomuus tapahtui Los Angelesissa Yhdysvalloissa.

Tiger Woods sai vakavia vammoja oikeaan jalkaansa. Toipuminen voi kestää jopa vuoden.

Golfin ystävät jännittävät nyt, palaako Woods enää golfkentille. Woods on ehkä maailman tunnetuin golfin pelaaja. Hän on voittanut monia golf-turnauksia. Viime vuosina hän kärsinyt selkä- ja polvivaivoista.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste