Teemu Pukki teki heti maalin

Teksti: Ella Airaksinen
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 15.08.2019

Jalkapalloilija Teemu Pukin joukkue nousi Valioliigaan.

Teemu Pukki on Norwichin hyökkääjä Englannin Valioliigassa. Pukki pelasi kaikkien aikojen ensimmäisen Valioliigapelinsä ja teki heti maalin. Norwich ja Liverpool pelasivat Valioliigan kauden ensimmäisen pelin 9. elokuuta. Liverpool voitti 4–1.

Viime kaudella Pukki pelasi Mestaruussarjassa, joka on Englannin toiseksi korkein jalkapalloliiga. Norwich voitti Mestaruussarjan, joten se nousi Valioliigaan. Pukki teki kauden maaliennätyksen, ja hänet valittiin parhaaksi pelaajaksi.

Pukki pelaa myös Suomen miesten maajoukkueessa eli Huuhkajissa. Huuhkajat taistelee paikasta jalkapallon miesten EM-kisoihin. Huuhkajat ei ole vielä koskaan pelannut EM-kisoissa, mutta tällä kertaa joukkue voi päästä sinne.

Seuraavaksi Huuhkajat kohtaa Kreikan maajoukkueen 5. syyskuuta Tampereella.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)