Tappara on Suomen mestari

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 27.04.2016

Tappara on jääkiekon Suomen mestari. Tamperelaiset kukistivat Helsingin IFK:n tiistai-iltana.

Tappara voitti HIFK:n Tampereella ratkaisevassa ottelussa 2–1. Tappara vei SM-kultaa loppuottelusarjan voitoin 4–2.

Tampereella on odotettu mestaruutta jo pitkään. Tapparan edellisestä mestruudesta on kulunut jo 13 vuotta. Tappara on pelannut SM-kullasta jo kolmena vuonna peräkkäin, mutta hävinnyt joka kerta.

Oulun Kärpät sai SM-pronssia.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)