Tappara voitti Kalpan Kuopiossa maalein 3–1. Se oli Tapparan neljäs voitto loppuottelusarjassa. Neljä voittoa riitti mestaruuteen.
– Neljä voittoa KalPasta on kova suoritus, kehui Tapparan valmentaja Jussi Tapola joukkuettaan.
Tapparan joukkueessa vallitsi hyvä yhteishenki.
– Pelaajat ovat kuin veljiä keskenään, kehui joukkueen kapteeni Jukka Peltola.
Tappara on menestynyt hyvin jo monena vuotena peräkkäin. Tappara pelasi nyt viidennen kerran peräkkäin loppuotteluissa. Tappara oli mestari myös viime vuonna.

Tapparan kannattajat juhlivat mestaruutta.
Paljon tamperelaisia kokoontui torstaina Tampereen Keskustorille, kun mestaruus varmistui. Konserttitalo Tampere-talon seinät valaistiin Tapparan väreillä, sinisellä ja oranssilla.
Lähde STT