Taitoluistelijat lähtevät EM-kisoihin

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.01.2020

Emmi Peltonen voitti joulukuussa taitoluistelun SM-kultaa. Tammikuussa hän kilpailee EM-kisoissa.

Emmi Peltonen loukkasi nilkkansa viime kesänä. Hän kuntoutui viime syksyn aikana ja palasi taitoluistelun huipulle.

Peltosen lisäksi Suomen naisten taitoluistelun EM-joukkueeseen kuuluvat Jenni Saarinen ja Linnea Ceder. Miehistä mukaan lähtee Roman Galay. Jäätanssiin osallistuvat Yuka Orihara ja Juho Pirinen.

Taitoluistelun EM-kisat järjestetään Itävallan Grazissa 20.–26. tammikuuta.

Lähteet Aamulehti, HS

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste