Emmi Peltonen voitti joulukuussa taitoluistelun Suomen mestaruuden.

Taitoluistelijat lähtevät EM-kisoihin

Emmi Peltonen voitti joulukuussa taitoluistelun SM-kultaa. Tammikuussa hän kilpailee EM-kisoissa.

Emmi Peltonen loukkasi nilkkansa viime kesänä. Hän kuntoutui viime syksyn aikana ja palasi taitoluistelun huipulle.

Peltosen lisäksi Suomen naisten taitoluistelun EM-joukkueeseen kuuluvat Jenni Saarinen ja Linnea Ceder. Miehistä mukaan lähtee Roman Galay. Jäätanssiin osallistuvat Yuka Orihara ja Juho Pirinen.

Taitoluistelun EM-kisat järjestetään Itävallan Grazissa 20.–26. tammikuuta.

Lähteet Aamulehti, HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste