Taitoluistelija Emmi Peltonen kilpailee taas

Teksti: Selkosanomat, lähteet IS, IL
Kuva: Lehtikuva / Kimmo Penttinen
Uutinen julkaistu: 16.11.2023

Taitoluistelija Emmi Peltonen kilpailee seuraavan kerran marraskuussa Puolassa. Peltonen oli pitkään loukkaantunut, eikä hän voinut harjoitella ja kilpailla.

Taitoluistelija Emmi Peltosella oli vuoden 2020 EM-kisoissa ongelmia vakavan nilkkavamman kanssa. Peltosen nilkka leikattiin vuonna 2021. Nyt hän on palannut luisteluareenoille. Peltonen voitti lokakuun lopussa kansainvälisen kilpailun Ranskassa.

– Olen onnellinen. Tämä voitto on askel eteenpäin, Emmi Peltonen kirjoitti Instagramissa kilpailun jälkeen.

Emmi Peltonen on voittanut Suomen mestaruuden kolmesti: vuosina 2017, 2018 ja 2020. Seuraavaksi hän kilpailee marraskuussa Puolassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)