Suomen miesten jalkapallomaajoukkue kaatoi Pohjois-Irlannin Belfastissa 1–0. Kyseessä oli tärkeä voitto. Suomi pelaa jalkapallon EM-kisojen karsintoja. Suomi hävisi ensimmäisen karsintaottelun Tanskalle 3–1.
Suomen maalin teki Benjamin Källman. Källman on pelannut Huuhkajissa todella hyvin. Hän on tehnyt 11 ottelussa jo viisi maalia.
Suomen EM-karsinnat jatkuvat kesäkuussa. Suomi pelaa kesäkuussa kotikentällään eli Helsingin olympiastadionilla Sloveniaa ja San Marinoa vastaan.
Jalkapallon EM-kisat järjestetään vuonna 2024 Saksassa.
