Kuvassa ovat rallikuski Kalle Rovanperä ja kartanlukija Jonne Halttunen.

Suomessa järjestetään kaksi MM-rallia

Suomessa ajetaan tänä vuonna kaksi rallin MM-sarjan osakilpailua.

Ensimmäinen ralli ajetaan helmikuun lopussa. Rovaniemen ralli eli Arctic Rally Finland ajetaan Lapissa. Se korvaa Ruotsin rallin, joka peruuntui.

Rovaniemen ralli järjestetään 26.–28.2. Jyväskylän MM-ralli ajetaan 29.7.–1.8.

Rallin MM-sarjassa on 12 osakilpailua.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste