Kuvassa Suomen joukkue juhlii Linda Sällströmin maalia.

Kuvassa Suomen joukkue juhlii Linda Sällströmin maalia.

 Suomen naiset EM-kisoihin

Suomi pelaa naisten jalkapallon EM-kisoissa. Se varmistui, kun Suomi voitti Portugalin.

Suomen naisten jalkapallo-maajoukkue valmistautuu seuraavaksi kesään 2022. Silloin pelataan naisten jalkapallon EM-kisat Englannissa. Suomi on mukana kisoissa.

Suomen naiset pelasivat jännittävän karsintaottelun Portugalia vastaan Helsingissä 19. helmikuuta. Tulostaululla oli pitkään lukemat 0–0.

Mutta ottelun viimeisillä hetkillä Linda Sällström teki maalin.Suomi voitti 1–0. Voitto varmisti Suomelle paikan Euroopan mestaruuskisoihin.

Lähde HBL

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.