Suomalainen tennislupaus

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 26.02.2020

Tennispelaaja Emil Ruusuvuori menestyy hyvin kansainvälisillä kentillä.

20-vuotias Emil Ruusuvuori on lahjakkain suomalainen tennispelaaja Jarkko Niemisen jälkeen. Nieminen lopetti uransa vuonna 2015. Jarkko Nieminen oli parhaimmillaan maailman 13. paras tenniksen pelaaja.

Ruusuvuori on ehtinyt jo voittaa neljä ATP-turnausta. Hän nousi helmikuussa jo lähelle tenniksen sadan parhaan pelaajan listaa. Maailmanlistan kärjessä on Serbian Novak Djokovic. Toisena on Espanjan Rafael Nadal ja kolmantena Sveitsin Roger Federer.

– Maailman sadan parhaan tennispelaajan joukossa ei ole yhtään helppoa vastustajaa.

Lähteet Yle, HS

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste