Sotkamon Jymy on Suomen mestari

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.10.2020

Sotkamon Jymy on miesten pesäpallon Suomen mestari. Jymy varmisti Superpesiksen mestaruuden syyskuun lopulla.

Sotkamon Jymy voitti mestaruuden viimeksi viisi vuotta sitten. Jymy on voittanut mestaruuden 19 kertaa.

Naisten Superpesiksen mestari on Jyväskylän Kirittäret. Kirittäret on naisten pesiksen menestynein seura. Kirittäret on voittanut mestaruuden 10 kertaa.

Lähteet STT, IL

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste