Kuvassa ovat Teemu ja Sirpa Selänne.

Teemu Selänne kiitti juhlassa vaimoaan Sirpaa ja lapsiaan. Hän myös suuteli vaimoaan (kuvassa).

Selännettä juhlittiin Anaheimissa

Jääkiekkoseura Anaheim Ducks järjesti Teemu Selänteelle tunteikkaan jäähyväisjuhlan.

Tilaisuudessa Selänteen pelinumero 8 jäädytettiin. Kukaan muu Anaheimin pelaaja ei tästedes käytä numeroa 8 pelipaidassaan.

Selänne päätti uransa viime keväänä Anaheimissa Yhdysvalloissa. Hän voitti NHL:n mestaruuden juuri Anaheimin joukkueessa vuonna 2007.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste