Seiväshyppääjä Wilma Murto (kuvassa) voitti hallimaaottelun.

Seiväshyppääjä Wilma Murto yrittää olympialaisiin

Seiväshyppääjä Wilma Murto voitti viime sunnuntaina pohjoismaisen seiväskisan hallimaaottelun.

Murron tulos oli hieno 460. Se nostaa Murron hallitilastoissa kuudennelle tilalle.

Seipään olympiakarsintaraja on 470. Jos Murto yltää siihen, hän pääse mukaan kesäolympialaisiin.

Olympialaiset järjestetään 24.7.-9.8.2020 Japanin Tokiossa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste