Santeri Kiiveri voitti kultaa

Teksti: Petri Kiuttu, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 11.03.2022

Santeri Kiiveri voitti kultaa Pekingin paralympialaisissa. Kiiveri voitti kultaa suurpujottelussa.

Santeri Kiiveri toi jo toisen mitalin Pekingin paralympialaisista. Hän voitti maanantaina hopeaa superalppiyhdistetyn kilpailussa.

Santeri Kiiveri on alppihiihtäjä.

Suomi on saanut paralympialaisista yhteensä kolme mitalia. Lumilautailija Matti Suur-Hamari voitti maanantaina kultamitalin lumilautakrossissa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)