Ruotsille jo kahdeksas salibandyn mestaruus

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.12.2014

Ruotsi voitti salibandyn MM-loppuottelussa Suomen maalein 3–2.

Suomi aloitti hienosti ja johti avauserän jälkeen 2–0.

Ruotsi tasoitti pelin toisessa erässä. Kolmannessa erässä Ruotsin Henrik Stenberg tuikkasi voittomaalin 3–2.

MM-turnaus pelattiin Göteborgissa Ruotsissa.

– Pelasimme todella hyvin. Lähemmäs voittoa ei voi päästä, harmitteli Suomen päävalmentaja Petri Kettunen ottelun jälkeen.

Mestaruus on Ruotsille jo kahdeksas. MM-turnauksia on pelattu 10 kertaa. Suomi voitti vuosina 2008 ja 2010.

Suomelle MM-hopea on kaikkiaan kuudes.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste