Kuvassa Suomen Lauri Kapanen (vasemmalla) ja Ruotsin Patrik Malmström pelaavat salibandyä.

Suomen Lauri Kapanen (vasemmalla) ja Ruotsin Patrik Malmström olivat vauhdissa salibandyn MM-kisojen loppuottelussa 14. joulukuuta.

Ruotsille jo kahdeksas salibandyn mestaruus

Ruotsi voitti salibandyn MM-loppuottelussa Suomen maalein 3–2.

Suomi aloitti hienosti ja johti avauserän jälkeen 2–0.
Ruotsi tasoitti pelin toisessa erässä. Kolmannessa erässä Ruotsin Henrik Stenberg tuikkasi voittomaalin 3–2.
MM-turnaus pelattiin Göteborgissa Ruotsissa.
– Pelasimme todella hyvin. Lähemmäs voittoa ei voi päästä, harmitteli Suomen päävalmentaja Petri Kettunen ottelun jälkeen.
Mestaruus on Ruotsille jo kahdeksas. MM-turnauksia on pelattu 10 kertaa. Suomi voitti vuosina 2008 ja 2010.
Suomelle MM-hopea on kaikkiaan kuudes.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste