Ruotsi oli kaksi kertaa parempi

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.02.2016

Nuorten maailmanmestarit Patrik Laine ja Sebastian Aho pelasivat ensimmäisen kerran miesten maajoukkueessa.

Vasta 17-vuotias Patrik Laine pelasi hyvin, vaikka hän ei tehnytkään maaleja.

Sebastian Aho sai myös kehuja. Hän syötti yhden maalin torstain ottelussa, jonka Ruotsi voitti 3–2.

Ruotsi voitti toisen ottelun lauantaina maalein 4–2. Suomen joukkue koostui lähinnä kotimaan liigan pelaajista. Toukokuussa Pietarin MM-kisoihin lähtee kovempi joukkue.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste