Robert Helenius lopetti nyrkkeilyn

Teksti: Selkosanomat, lähteet HS, Yle
Kuva: Lehtikuva / Niclas Nordlund
Uutinen julkaistu: 21.05.2025

Robert Helenius on lopettanut nyrkkeilyn ammattilaisena. Helenius jatkaa politiikassa. Hän on perussuomalaisten kunnanvaltuutettu.

Helenius otteli ammattilaisena viimeisen kerran syksyllä 2023 brittiläistä Anthony Joshuaa vastaan. Helenius hävisi ottelun. Sen jälkeen Helenius jäi kiinni dopingista ja sai kilpailukiellon.

Huhtikuussa Robert Helenius asettui ehdokkaaksi kunnallisvaaleissa Sipoossa ja aluevaaleissa. Helenius oli perussuomalaisten ehdokas. Hänet valittiin kunnanvaltuustoon ja aluevaltuustoon. Entisestä nyrkkeilijästä tulee siis poliitikko.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)