Robert Helenius hävisi

Teksti: Petri Kiuttu, läheet IS, Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 17.10.2022

Suomalainen nyrkkeilijä Robert Helenius hävisi viikonloppuna tärkeän ottelun. Monet uskovat, että Helenius lopettaa nyrkkeilemisen.

Suomalainen raskaansarjan ammattinyrkkeilijä Robert Helenius oli viime viikonloppuna kovan paikan edessä. Helenius kohtasi yhdysvaltalaisen Deontay Wilderin. Ottelu järjestettiin Yhdysvalloissa New Yorkissa. Ottelu oli Robert Heleniuksen uran ärkein.

Deontay Wilder voitti Robert Heleniuksen. Wilder tyrmäsi Heleniuksen jo ottelun ensimmäisessä erässä. Wilderin lyönti oli kova. Helenius kaatui lattialle, eikä hän päässyt enää ylös.

Ottelun jälkeen Helenus kävi lääkärintarkastuksessa. Hän kertoi, että kaikki on hyvin.

Robert Helenius ja hänen taustajoukkonsa tienasivat ottelusta arvion mukaan jopa miljoona euroa.

Robert Helenius on 38-vuotias. Hän asuu perheensä kanssa Ahvenanmaalla. Monet uskovat, että Heleniuksen ura on ohi. Hän ei ehkä enää pääse yhtä koviin otteluihin.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)