Ravuri Massimo Hoist on kovassa kunnossa

Teksti: Selkosanomat, lähteet Vermo Areena, STT
Kuva: Lehtikuva / Heikki Saukkomaa
Uutinen julkaistu: 08.05.2026

Ravuri Massimo Hoist ja ohjastaja Hannu Torvinen ovat kovassa kunnossa. Kaksikko jahtaa pääpalkintoa Finlandia-ajoissa.

Kauden ensimmäinen kilpailu oli menestys ravuri Massimo Hoistille ja ohjastaja Hannu Torviselle. He voittivat kauden avauskisan Vermon raviradalla, Helsingissä.

Viime vuonna Massimo Hoist voitti esimerkiksi Suur-Hollola-ajon ja Suomen mestaruuden. Massimo Hoist osallistui myös Elitloppet-kisoihin Ruotsissa.

Massimo Hoist ja Hannu Torvinen osallistuvat Finlandia-ajoihin toukokuussa. Finlandia-ajo on Suomen kansaivälisin ravitapahtuma. Finlandia-ajo järjestetään Vermon raviradalla Espoossa. Finlandia-ajo on viikonloppuna 9.-10. toukokuuta. Finlandia-ajon pääpalkinto on 100 000 euroa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)