Ranska ja Portugal loppuotteluun

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 08.07.2016

Jalkapallon EM-kisojen isäntämaa Ranska kohtaa loppuottelussa Portugalin.

Hyökkääjä Antoine Griezmann on ranskalaisten uusi sankari. Griezmann teki Ranskalle kaksi maalia ottelussa Saksaa vastaan. Ranska voitti ottelun ja pääsi jalkapallon Euroopan mestaruuskisojen loppuotteluun.

Loppuottelussa Ranska saa vastaansa Portugalin. Portugal voitti toisessa välierässä Walesin maalein 2‑0.

Euroopan mestaruuden saattaa voittaa se joukkue, jonka parhaat hyökkääjät ovat loppuottelussa parhaassa vireessä.

Portugalin Cristiano Ronaldo saattaa ratkaista pelin, samoin Ranskan Antoine Griezmann. Loppuottelu pelataan Ranskan pääkaupungissa Pariisissa sunnuntaina.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)